Daisypath Anniversary tickers

Thursday 17 November 2011

Saya Orang Baru :)

Assalamualaikum :)

hye semua . nama saya Wan Nur Akma . and Akma for short . i'm 6teen and will be sitting for SPM next year . pejam celik pejam celik dah besar rupenye aku nie . haha . i'm friendly to those who are nice to me . saya buat blog nie sebab saya tengok kawan2 saya semua dah ada blog, jadi saya pun teringin jugak nak berblog . hee . okayy saya tahu saya kuno *kdiamm :) sesiapa yang nak follow boleh la follow, tiada paksaan . please dont judge me based on your ignoranced . if you hate me, that is officially NOT my problem, but i'll hate you even more . i'm just an ordinary girl like the others . so please do know me as who i am . ouh, btw i'm glad with what i have now . saya sayang THE SALVATORE'S ♥ 


# terima kasih MISS STRONG sebab dah edit kan blog saya daripada serabut, menjadi comel dan kemas ;) hehe

No comments:

Post a Comment